On-line magazín českých a slovenských fotografů
Banner
Banner

Dnes je pátek, 23. června 2017

Lens2scope

id858

Lens2scope Kenko je výborný doplněk k vašim SLR objektivům. Při hmotnosti pouhých 185 g rozšíří využití vašich SLR objektivů a přemění je v okamžiku ve výkonný spotting scope. Díky ED, APO nebo dokonce asférickým prvkům použitých v moderních SLR objektivech můžete plně využívat přednosti vysoce kvalitní optiky a pomocí Lens2scope se těšit z krystalově čistého obrazu při pozorování. Nyní můžete mít ve své brašně jak spotting scope, tak SLR objektiv, bez přidávání nadbytečné hmotnosti. Spojením s SLR objektivem se získá spotting scope se zvětšením 0,1 x ohniskové vzdálenosti použitého objektivu. Např. při použití objektivu 70 -200 mm f/4 je výsledná kombinace 7 – 20x zoom spotting scope. Lens2scope je možné také používat s makro objektivy jak lupu na delší vzdálenost. Při poměru zvětšení makro objektivu 1:1 vznikne lupa se zvětšením 25x. 

Specifikace Lens2Scope

  • Ohnisková vzdálenost: 10mm
  • Optická stavba: 5 prvků ve 3 skupinách
  • Hranol: střecový hranol
  • Zdánlivý zorný úhel: 42o
  • Maximální průměr výstupní pupily: 2.5mm
  • Předsunutí výstupní pupily okuláru: 20 mm; zasouvací gumová očnice pro pozorování s použitím brýlí.
  • Kombinované zvětšení monokuláru: 0,1× ohnisková vzdálenost použitého objektivu.
  • Zvětšení lupy: 25 x pro objektiv s poměrem zvětšení pro makro 1:1.
  • Zaostřování: Pomocí zaostřovacího kroužku použitého objektivu
  • Nastavení dioptrické korekce: – 5D až +3D
  • Rozměry:
  • přímé provedení: Délka 18 × Šířka 8 × Výška 9 cm
  • zalomené provedení: Délka 18 × Šířka 8 × Výška 11 cm
  • Hmotnost: cca 185 g
  • Upevnění na stativ: Snímatelný stativový závit vhodný při použití lehkých objektivů
  • Kompatibilní bajonety: Canon EF (EF-S), Nikon F, Sony Alpha, Pentax K

Stránky produktu ZDE.

id858z

Výběr z článků

Praha, 30. září 2010 • Společnost Photo life s.r.o. s potěšením představuje nový, nezávislý magazín o fotografii s názvem Československá Fotografie, a s podtitulkem Národní magazín českých a slovenských fotografů. Magazín Československá Fotografie je určen nejširším vrstvám amatérských i profesionálních fotografů, a jeho cílem je především popularizace fotografie a zvyšování její úrovně...

Celý článek…

Výběr z blogů

Masterclass Photography… Meta, které by chtěl možná každý, jen trochu kreativní fotograf dosáhnout. Neuvěřitelné emoce tryskají z děl mistrů jako byli Ansel Adams nebo Eliot Porter. Přičemž Ansel k tomu téměř ani nepotřeboval barvu. A tu v neklidné duši zasvítí malý plamínek touhy- aspoň to zkusit, aspoň se přiblížit. Přiznám se, že mi to nejsou zcela cizí záležitosti, tedy v oblasti teorie.

Celý článek…

Anketa ČSF 1

Pro fotografii je důležité:

Anketa ČSF 2

Preferuji fotoaparáty: