On-line magazín českých a slovenských fotografů
Banner
Banner

Dnes je pondělí, 1. května 2017

Gitzo Ocean Serie

id857sGitzo Ocean je nová speciální řada stativů pro použití v extrémních podmínkách. Odolné vůči agresivním vlivům prostředí jako je slaná voda, vlhkost a nečistoty, to vše ve vrcholném designu, který nadchne každého znalce, nechybí dokonalé, pro Gitzo příslovečné řemeslné zpracování. Nové stativy Gitzo Ocean jsou navrženy tak, aby fotografům poskytovaly vynikající pevnost a stabilitu v těch nejnáročnějších podmínkách.

id857a

Stativy Gitzo Ocean jsou odolné vůči korozi mořské vody, vlhkosti a dalším agresivním přírodním vlivům. To vše díky pečlivému výběru materiálů, povrchové úpravy a konstrukčnímu řešení jako je sealed leg-locks, které chrání před vniknutím bláta, písku, prachu a odvádí nečistoty z mechanizmů stativu.

id857b

Stativy Ocean jsou ideální pro špičkové, těžké fotografické vybavení při fotografování v divočině, v krajině, při cestování a sportovní fotografii. V odlehlých a nehostinných místech, kde právě správné, spolehlivé a odolné vybavení vytváří rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Díky své extrémní odolnosti a přesné technice zpracování mají nové stativy Ocean jedinečné místo mezi ostatními výrobky značky Gitzo.

id857c

Série stativů Gitzo Ocean je složena ze čtyř modelů série 1, 2, 3 a 5. Větší modely série 2, 3 a 5 vycházejí designově z nedávno uvedené série Systematic s možností výměny středových komponentů. Modely série 1 využívají technologie stativů Gitzo Traveler, díky které je možné otočit nohy stativu o 180 stupňů a získat tak extrémně kompaktní složenou délku. Všechny stativy Ocean mají stativové nohy vyrobené z uhlíkového vlákna Gitzo 6X. Veškeré další prvky jsou vyrobeny z antikorozní slitiny aluminia.

Výhody nových stativů Ocean:

ODOLNÉ - SNADNÁ ÚDRŽBA • Speciálně navržené a konstruované zámky Ocean G-lock chrání před vniknutím písku, prachu a bahna dovnitř stativových noh. Voda která pronikne dovnitř je vytlačena sekcí trubek, jež působí jako vzduchový polštář.

RYCHLE NASTAVITELNÉ • Otevření a zavření horního odlitku stativu z důvodu výměny je rychlé a jednoduché. Šroub vyžadující použití klíče byl nahrazen páčkovým šroubem s ráčnou.

BEZPEČNÉ A SPOLEHLIVÉ • Díky pojistce nemůže vaše vybavení ze stativu spadnout, a to i přesto, že necháte horní odlitek otevřený.

ODOLNÉ V EXTRÉMNÍM PROSTŘEDÍ • Díky pečlivému výběru materiálů odolných vůči korozi, a ochranným povrchovým úpravám, můžete stativ Ocean používat v agresivním prostředí, slané vodě, v bahnitých oblastech nebo v oblastech s vysokou vlhkostí.

id857d

Výběr z článků

UP-DATE 21.20 hod. Na konci článku důležité sdělení prezidenta Pentax zákazníkům a partnerům! Společnost HOYA dnes překvapivě oznámila prodej divize Pentax Imaging (digitální fotoaparáty, výměnné objektivy, dalekohledy) společnosti RICOH, s předpokládaným datem uskutečnění převodu k 1. říjnu tohoto roku. Nechceme se pouštět do nepodložených spekulací, protože oficiální tisková zpráva obsahuje minimum faktů, a...

Celý článek…

Výběr z blogů

Při prohlížení knihy Cesty československé fotografie autorky Daniely Mrázkové mě jednoho večera zaujala fotografie známého českého fotografa Jana Lauschmanna s názvem Skalní útes. Tato fotografie sklidila velký úspěch již v době svého vzniku v roce 1932. Získala cenu Tyng foundation for pictorial photography a následně byla zařazena do stálé expozice Královské fotografické společnosti...

Celý článek…

Anketa ČSF 1

Pro fotografii je důležité:

Anketa ČSF 2

Preferuji fotoaparáty: